Nieuw

Alles wat nieuw is, is niet leuk. Ik wil het liefst altijd alles bij het oude houden. Maar de server van de oude website is niet langer beschikbaar. Als het goed is – met hulp van trouwe webmeester Richard de Waard – komt hier later alsnog het archief van gerbrandsdingetje.nl onder te hangen. Als het niet goed is, niet. Misschien moet ik dat dan zien als een fysieke verhuizing: een ideaal moment om dingen weg te gooien, vers en fris te beginnen. Als afbeelding heb ik nu – dat kan iedereen zien – mijzelf in mijn blote kont gezet. In een Deense zee. Ik hoor het wel als mensen zich daaraan storen. Er is van alles te schrijven, veel te veel, ik heb met Richard vele e-mails gewisseld, dat ik zin had een ei kwijt te raken en hij wees me op het gemak voor zo’n wordpress-weblog. Nu eerst dit maar, eens zien of ik er een afbeelding bij kan plakken. Zonder afbeelding vind ik het maar niks, dan hoeft het van mij niet, dat is iets té nieuw, té anders.

6 thoughts on “Nieuw”

    1. Hoe kan iemand wat tegen zo’n foto hebben. Straalt optimisme uit en lef! Proficiat Gerbrand. Net Jasper en zijn necht gelezen: pageturner, heel fijn boek. Jan,

      Like

  1. Aan de foto te zien, moet je vaker in je blootje voor een egaal kleurtje 🙂
    Goed dat ie van de achterkant is, zien we niet hoe koud zo’n Deense zee kan zijn.
    PS Fijn dat je terug bent

    Like

Geef een reactie

